Alle gruppens medlemmer indkaldes til grupperådsmøde (generalforsamling)
Mandag d. 21. februar 2022 kl. 19:00 til ca. kl. 21:00.
Kom og hør spejderlederne fortælle om spejdernes oplevelser og bliv klogere på gruppens spejdertilbud og økonomi.
Mødet er åbent for alle interesserede, men det er kun medlemmer der har stemmeret. Derfor er det vigtigt, at du også møder op, og gør din indflydelse gældende.
Mødet afholdes i spejderhytten på adressen Høbrovej 9A, 6980 Tim.
Grupperådsmøde 2022 (generalforsamling)
Dagsorden jf. Det Danske Spejderkorps vedtægter §64
- Valg af dirigent og referent
- Fremlæggelse af bestyrelsens beretning
- Fremlæggelse af ledernes beretning
- Fremlæggelse og godkendelse af årsregnskabet for 2021
- Fremlæggelse og godkendelse af justeret budget for indeværende år
- Fremlæggelse og godkendelse af budget for 2022
- Vedtagelse af kontingent for det kommende år 2022-2023
- Behandling af indkomne forslag
- Fastsættelse af antal pladser i bestyrelsen
- Valg til bestyrelsen (gælder for en toårig periode)
- Formand: Lars Peter Sø (ikke på valg)
- Kasserer: Jane Sofie Lee Villensteen (modtager genvalg)
- Medlemmer: Tom Trudslev (ikke på valg) Carina Christina Ewertsen (ikke på valg) suppleant Henrik Riise Jørgensen (på valg)
- Valg af revisor og evt. revisorsuppleant (gælder for en etårig periode) Revisor: Solvej Brink Lauridsen (modtager genvalg)
- Valg af fem stemmeberettigende til divisionsrådsmødet (gælder for en etårig periode)(Lone Kirk, Louisa Kirk og Anja Holm Madsen modtager genvalg)
- Valg af to stemmeberettigede til korpsrådsmødet (gælder for en etårig periode)(Anja Holm Madsen og Louisa Kirk modtager genvalg)
- Eventuelt
- Hør om vores sommerlejr (Spejdernes Lejr 2022)
I får inden mødet mulighed for at se regnskabet i hytten eller den kan findes på vores hjemmeside www.timspejder.dk, ved interesse. Har I indkomne forslag til grupperådsmødet, skal I senest d. 7. februar, sende forslaget til gruppeleder Lone Kirk på lone.kirk@hotmail.com
Afbud til gruppeleder Lone Kirk på sms 30550933 inden d. 16. februar. Det er meget vigtigt, at I melder afbud hvis I ikke kan pga. planlægning.
Vi håber i vil komme og høre om vores arbejde i bestyrelsen og i ledergruppen. Vi serverer selvfølgelig kaffe, the, saftevand og kage J
Mange hilsner fra Bestyrelsen, DDS Tim Gruppe
Indbydelsen kan findes som dokument her ved siden af :-)