Grupperådsmøde 2025
Alle gruppens medlemmer indkaldes til ordinært grupperådsmøde (generalforsamling).
Den 20/2 2025 kl 17:30 i spejderhytten på adressen Høbrovej 9a, 6980 Tim.
Vi holder samtidig spejdermøde udenfor, så når man afleverer sit barn kan man blive og møde de andre forældre, samt bestyrelsen, til en hyggelig aften i spejderhytten.
Hør spejderlederne fortælle om spejdernes oplevelser og blive klogere på gruppens spejdertilbud og økonomi. Mødet er åbent for alle interesserede, men det er kun medlemmer der har stemmeret. Derfor er det vigtigt at du møder op og gør din indflydelse gældende.
Dagsorden jf. Det Danske Spejderkorps’ vedtægter §64
1. Valg af dirigent og referent
2. Fremlæggelse af bestyrelsens beretning
3. Fremlæggelse af ledernes beretning
4. Fremlæggelse af årsregnskabet fra det foregående år til vedtagelse
5. Behandling af indkomne forslag
6. Fremlæggelse af budget, herunder kontingent for det kommende år til vedtagelse
7. Fastsættelse af antal pladser i bestyrelsen
8. Valg til bestyrelsen (gælder for en toårig periode)
a. Valg af formand (Lars Peter Sø ønsker ikke genvalg)
b. Valg af kasserer (Jane Sofie Lee Villensteen, ikke på valg)
c. Valg af medlemmer
d. Valg af leder/ledere i bestyrelsen
9. Valg af revisor og evt revisorsuppleant
10. Valg af fem stemmeberettigede til divisionsrådet
11. Valg af to stemmeberettigede til korpsrådet
12. Eventuelt
Tilmelding herunder på medlem.dds.dk inden mandag d 17/2 2025. (Vælg dit barns navn ved tilmelding)
I får inden mødet mulighed for at se regnskabet på vores hjemmeside: www.timspejder.dk.
Har I indkomne forslag til grupperådsmødet, skal I senest d 10/2 sende forslaget til Gruppeleder Lone Kirk på mail: lone.kirk@hotmail.com.
Vi håber at i vil komme og høre om vores arbejde i bestyrelsen og i ledergruppen. Vi serverer selvfølgelig kaffe, the, saftevand og kage 😊
Mange hilsner fra Bestyrelsen, DDS Tim Gruppe.